2016. október 20., csütörtök

Utazás előtt

Ma azzal ébredtem, hogy tudom, mi lesz a dolgom. Még hat nap és indulás, aztán egy egész hónap távollét a megszokott élettől.
Gondoltam e minden eshetőségre? Most fog kiderülni, hogy a szükségleteknek megfelelően készítettem e sok előkészületemet, vagy minden más lesz?
Az út két részben elfogadható és szép is lehet, pihenni Salzburg előtt az Attersee mellett fogunk.
Ferienregion Attersee-Salzkammergut

Ilyen csodálatos időre nem számíthatok, pedig jó lenne!
Másnap vár az út második fele, csaknem 600 km.
A hosszú távollétem összefügg egy csodaszép várossal, ahol 10 évet dolgoztam, onnan mentem 12 éve nyugdíjba.
 Fővárosa a legszebb svájci kantonnak. Svájc legrégebbi városa.
A kilátást a város egyik legszebb negyedében egy hétig élvezhetem, ha minden jól megy.
Chur városának látképe    Képtalálat

Képtalálat

Képtalálat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése