2017. november 7., kedd

Hamisándiból mondod?

Ha van (sajnos) a szó "igazándi", akkor kell "hamisándi"-nak is lennie, de ezt eddig senki sem merte kimondani.
Akkor megteszem én, mert én szeretem, ha a dolgok egyensúlyban maradnak.
Egy hazug világban nem győzik az emberek hangsúlyozni igazságukat, mindenki vágyik rá, mert a hazugságokba bele lehet halni.
Pár mindennapi példa, ami engem naponta elképeszt:
1.bevásárlásnál az árak mind 9-re végződnek
2.egy nőnek smink nélkül mutatni magát hatalmas bátorságot tételez fel
3. az öregkor szégyen, mindenki üde, friss és nagyon fiatal(-os)
4.a régi bútorok csúnyák, nehezek, vegyél újat, amit kidobsz  legkésőbb 5 év múlva
5.jogom van hozzá, mert én megérdemlem ellentéte sosem hangzik el, vajon miért hallgatnak a kötelességekről, a valódi érdemekről Sorolja mindenki magának, ami bár zavaró, de senki sem szól ellene .

Addig mondom majd: ezt most hamisándiból mondod, vagy komolyan így is gondolod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése