2016. május 28., szombat

Nyudíjazással járó búcsúztatások, utazások 6.rész

A nyugdíjkorhatár Svájcban 64 év volt, férfiaknál 65. Annyiszor és olyan szépen búcsúztattak 3 munkahelyemen, hogy utána azt mondtam, tulajdonképpen most illene meghalni, mert ennél gondosabb szeretettel majd akkor sem sorolják fel pozitív tulajdonságaimat. A képen egy volt tanítványomtól búcsúzok Churban, a korai nevelés központi termében.


Egy baráti házaspár kerek házassági évfordulójára nagy ünnepséget rendeztek, azóta híres emberré vált építész fiuk volt a szomszédom.

64. születésnapomra hazalátogattam, húgom unokájával örülünk a túrótortának.

Apám 88. évében, akit öcsémmel látogattam meg lakásában, ahol haláláig önállóan élt még 8 évig ezután.

Egész életemben nem jutottam el Erdélybe, ezt a hiányt sikerült 2005-ben pótolni.

Búcsúztatással kezdtem, azzal is fejezem be. Kolléganőmmel, akinek házassági évfordulóján részt vehettem, együtt ünnepeltek minket a legnagyobb elismeréssel, egy Istentisztelet keretében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése