2016. május 28., szombat

Bosco della Bella, korai nevelés, esküvő, unokák 5.rész

Bosco della Bella Tessinben van, vagyis olasz Svájcban, ahova minden évben elmentünk, u.n. "kihelyezett tanítás " címén. Faházakban aludtunk, főztünk (előre be kellett szereznem minden élelmiszert, mert ott nem volt üzlet), tanítás az ebédlőasztalnál, sok énekléssel, kézimunkával, úszás tanítás a  park medencéjében, testápolás, kirándulások. Nekem 24 órás munka, de nagyszerű volt!







Aztán az iskolát otthagytam, hogy megtanuljam a korai nevelést. Itt fizioterápiás kolléganőmmel együtt foglalkozunk egy súlyosan károsult kislánnyal.


Családlátogatások heti 1 alkalommal, 1 óra foglalkozás, fél óra megbeszélés a szülőkkel . Kezemen egy cicabábú, kezdődhet a beszélgetés.



Közben fiaim elvégezték tanulmányaikat, az idősebb megnősült. Esküvőjére nagy izgalommal készültem, hisz nekem kellett bevezetnem őt a templomba, a menyasszony pedig édesapja karján érkezett utána.

A gyönyörű fiatal pár az esküvő alatt.

Kis falunkban erről a bűbájos idős asszonyról sosem feledkeztem meg, 6 gyereket hozott világra, de én vittem őt látogatásokra, fürdőbe. Nagyon szeretett, azt mondta "mi idegenek tartsunk össze", viccesen hangzik, de aki nem a faluban született, az már idegen volt.



Mikor feltettem a kérdést, mi az amit mindig szerettem volna, de sosem jutottam hozzá, így válaszoltam meg. Elmentem 2x hetenként lovaglást tanulni. 2 év után már a "Rückwärts" is ment.

Első unokám, Sylvain,

aki szüleivel meglátogatta szüleimet, íme a nagy találkozás dédikével Budapesten.

Második unokám Thierry, aki nagyon nagyon a szívembe fészkelte magát.


A kis család a harmadik gyerekkel, akit Myriamnak neveztek, itt egy nagycsaládi találkozón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése