2016. február 3., szerda

Háromszor fizeti ezt Ludas Matyi vissza.

Aki nem élt kis hazánkban, nem tudhatja, hogyan működik (vagy nem működik) a lakosság szolgáltatása. Lehet rajta mérgelődni, nevetni, de változtatni, azt nem.
Pedig más sincs, mint változtatások sora, a legtöbb sms-t a szerződések változtatásáról kapom a Telekomtól. Van mit kitörölni, elolvasni fölösleges, úgyis megváltoztatják hamarosan.
Aztán itt a mindenkitől utált EON, most épp megszűnni készül. Megkaptam az előző év végelszámolását, gyorsan kifizettem örömömben a postán, pedig nem küldtek csekket, hát ezen ők nagyon be gurultak. Ma vettem át másodszor a visszafizetésüket! Na, ezek ismerik a Ludas Matyit, gondoltam, akkor még egyszer biztos jön a postás, én meg csak legyintek "ja, a harmadik részlet?" és aláírom, hozzáírva a személyi számot, mert az kell. Hátha más firkálja alá a nevem.
Még a legfrissebbről nem adtam le dicshimnuszt, pedig nagyon megérdemlik. Gyönyörű a neve is: Alisca Terra!! Átvették ők is, szerződéssel, ragasztós címkével a szemétgyűjtőn. Meg azzal hogy kéthetente  szelektíve  is elviszik a hulladékot. Nem telt bele sok idő, és a papír meg a plasztik ott maradt a zacskójukban, eszükbe sem volt elvinni, maradtak a régi szokásaim, hogy a gyűjtőhelyre viszem magam.
Már csak a Vízműveket kell megdicsérnem. Mindig készek arra, hogy meglepjenek egy kis szünettel, ami egy vizeshordó szépséges látványát jelenti a fürdőszobában, hogy zavarba ne kelljen jönni a legkritikusabb pillanatokban sem.
Senkit se hagytam ki? Ne sértődjenek meg, még sorra kerülhetnek.
Aki itt mindent túlél, annak nem kell a dzsungelbe menni edzésre.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése