2016. január 31., vasárnap

Házi feladat



Kaptam egy felszólítást, hogy 5 képet tegyek be, mind 15 évnél idősebb legyen. Szót fogadtam, de nem értettem egészen, mert sem témakört, sem a helyet, ahol megjelenjen nem kaptam.

1968.márciusban a Diavolezza és Morteratsch gleccser fantasztikus látványát kaptam svájci életem kezdetére ajándékba.
Hatalmas díszlet, nagyszerű, de kemény kezdet, amit követett sok szépséges táj, város és falu az alpesi hazában.
1970.júniusában Thomas társaságában.



Thomas épp a banánevést tanulja nagyon figyelmesen. 




Ilyen csodálatos volt a Strehmtal 1974-75 táján. A Rajna innen indul hosszú útjára, a völgy másik oldaláról. Tehát Oberalp és Disentis között, Sedrunban lett a fénykép készítve.


1982 Wangs, Bernhard a kertben a cicával. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése