2011. augusztus 9., kedd

A mai napról

A paradicsomi idők beköszöntöttek: frissen salátának minden ebédhez, befőzve a téli étrend ünnepnapjaihoz konzervdoboz mentesen adalékként egy jó lecsóhoz .





A sok munka után jól esik egy látogatás a termálfürdőben.

Már a befejezéshez közeledik az új rész Tamásiban, állítólag ősszel lesz a megnyitás élményfürdőként. Ki tudja,  átszoknak e a törzsvendégek? Vagy a kipróbált régiben maradnak?


A kertben a rózsa körül már rég ki kellett volna a gyomot húzni. Nem tettem, most felfedeztem, így is nagyon szép....

A diófán hatalmas termés van ott, ahol nem száradt ki, mintha vigasztalna, lesz elég termés így is. De én jobban örülnék, ha a fa egészséges lenne:(

4 megjegyzés:

  1. Hohó, még egy aktív kiskertész! Dió felénk is rengeteg van, már el is készítettem az egyik övre fűzhető fototáskát a diópotyogós reggeli kutyasétákhoz. Kicsit röstellek utcán gyűjtögetni, de majd megpróbálok a kettőnk megjelenésével szánalmat kelteni, hogy meg ne szóljanak a jámbor pógárok... :-))

    VálaszTörlés
  2. A jámbor pógárok inkább kövessék példádat, mintsem megszóljanak! A dió egy nagyszerű táplálék és becsülni kell minden darabját!

    VálaszTörlés
  3. Miért maradtam én itt ki??, Igen, volt 3 -4 napom,nem szeretek ilyen finomságokból kimaradni.Csodálatosak a fotóid, tudod, lógok rajtuk!!DD

    VálaszTörlés
  4. Marikám, körülveszel mindenütt, nem maradsz le semmiről! Milyen jó nekem:)))

    VálaszTörlés