2010. szeptember 13., hétfő

Egy nagy barátság krízise

Tíz éve vagyunk barátok, egymással mindig jól kijöttünk, ami nagy szó, mert egyikünk sem könnyű eset. De megbocsájtottunk, amikor kellett és örültünk a szeretetnek, ami minden napjainkat megszépítette.
Ha hívtam, jött, ha szomorkodtam, megvigasztalt, hosszú utamra is türelmesen velem jött, megbírkózott az ismeretlennel, harcba szállt, hízelgett, mindig megtalálta módját, hogy társalogjunk.
Ma dühösen itt hagyott. Pedig még sosem aggódtam ennyire érte. Pár napja elkerült, nem evett és a szokásos hófehér tisztasága sem volt sehol. Éjjel, furcsa hangokat hallottam, aztán csendben kiment, mint aki nem akar zavarni. Reggel hívtam a doktort, aki határozott mozdulattal megvizsgálta, hatalmas sebet talált a nyelvén. Telefonált a közeli klinikára, már mentünk is. Azonnal sorra került, összevarrták, amit lehetett, ájultan hoztam ki a karomban, itthon megmostam aranyos pofácskáját, párnára fektettem, vártam, hogy magához tér. Az első ébredése nem volt az igazi, összecsukódott, vittem a helyére. Másodszorra már éber volt és csak egyre vágyott, hogy szabad legyen, semmi kínzást, beavatkozást nem akarok többet elviselni. Megtalálta a pillanatot és elillant, ki az ajtón, át a harmadik szomszédba, ahol őserdei állapotok uralkodnak. Ott megtalálni szinte lehetetlen. Most várom, hogy jobb belátásra jusson, az élete függ tőle, de nem tudja. 
Így ügyetlenkedtem el egy nagy barátságot?
Aztán kiderült, a barátságunk csak erősebb lett:)))

5 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom, igen inteligens, szép, szelíd illem tudó cica, várom én is, reménykedjünk biztos vissza jön. Szorítok Veled együtt, ne búslakodj, haza talál. Ölellek, írj légyszi. ha visszajött.

    VálaszTörlés
  2. Marikám, nagyon várom és reménykedek! Köszönöm az együttérzésedet!!!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Georgia!
    Még szokni kell, hogy itt is vagyunk, örülök, ha ezen a blog felületen is meglátogatsz, és én is örömmel jövök ide.
    Mi hír a cicusról?

    VálaszTörlés
  4. Árpapi, nagyon kedves vagy, hogy itt is meglátogattál!!
    A cicus már tisztálkodni is tud a varrott nyelvével, az étvágya kitűnő és esőben is kimegy! A legnehezebb az, hogy reggel a két gyógyszert lenyomjam a torkán, ehhez enyhe erőszak kell, ami egyikünknek sem tetszik. De KELL! Még 2x kell beadni!

    VálaszTörlés
  5. Remélem jól vagytok, csak ne lennétek olyan messze.:(( Meg simogatlak mindkettőtöket,::)))))

    VálaszTörlés